କିଆ କେତକୀର ବାସେ ଚହଟଇ ବଣ ଭୂଇଁ ସବୁଜ କେଦାର। କଦମ୍ବ ରୋମାଞ୍ଚିତ ହୁଏ ଶ୍ରାବଣୀର ଶୁଣି ମେଘ ମହ୍ଲାର। କିଆ କେତକୀର ବାସେ ଚହଟଇ ବଣ ଭୂଇଁ ସବୁଜ କେଦାର। କଦମ୍ବ ରୋମାଞ୍ଚିତ ହୁଏ ଶ୍ରାବଣୀର ଶୁଣି ମେଘ ମ...
ଆଶୁତୋଷ, ଶଶାଙ୍କ ଶେଖର ହେ ଚନ୍ଦ୍ର ମୌଳି ହେ ଚିତାମ୍ବର, ତୁମେ ହିଁ ଦୟା କ୍ଷମାର ସାଗର।ତୁମରି ଆଶୁତୋଷ, ଶଶାଙ୍କ ଶେଖର ହେ ଚନ୍ଦ୍ର ମୌଳି ହେ ଚିତାମ୍ବର, ତୁମେ ହିଁ ଦୟା କ୍ଷମାର ସ...
ରହି ଜାଳିବେ ପ୍ରଦୀପ ଭକ୍ତଗଣ ମନ୍ଦିର ବେଢାରେ ମହାଦୀପ ଦର୍ଶନେ ଲଭିବେ ତୃପ୍ତି ଜାଗରରେ । ରହି ଜାଳିବେ ପ୍ରଦୀପ ଭକ୍ତଗଣ ମନ୍ଦିର ବେଢାରେ ମହାଦୀପ ଦର୍ଶନେ ଲଭିବେ ତୃପ୍ତି ଜାଗରରେ ।
ନମଃ ଶିବାୟ ନମଃ ଶିବାୟ
ବିବେକାନନ୍ଦ ଙ୍କ ରାମ କୃଷ୍ଣ ପୁଣି ସାନ୍ଦି ପନି କୃଷ୍ଣଙ୍କର ।। ଦୁନିଆ କହୁଛି ପ୍ରଥମ ଗୁରୁ ଅଟେ ବିବେକାନନ୍ଦ ଙ୍କ ରାମ କୃଷ୍ଣ ପୁଣି ସାନ୍ଦି ପନି କୃଷ୍ଣଙ୍କର ।। ଦୁନିଆ କହୁଛି ପ୍ରଥମ ଗୁ...